Архів
П’ятниця,
25 вересня 2020 року

№ 73 (19821)
  Про нас
  Реклама
  Поточний номер
ico   Передплата

Шукати фразу повністю
      У номері:Весела світлицяНаша поштаСоняшник

Наша пошта

Добірку підготувала Валентина ЮРЧИШИНА.

Вибір Анатолія Заранчевського

Валерій МАРЦЕНЮК.

Фото автора.

МАЛА батьківщина Анатолія — село Волосівці Летичівського району Хмельниччини, де він ще з дитинства виношував у серці мрію стати лікарем. І мрія збулась, коли...

 

Читач — газета

«Одержавши платіжку за газ, помітив, що фактичні показники в ній та на лічильнику різняться. Крім того, АТ виставило мені борг за доставку природного газу,...

 

  • Рядки з листів

Обдирають, як липку

ЗА КРАВЧУКІВСЬКО-КУЧМІВСЬКОЇ влади були проведені такі реформи, що дядько рік годував бичка, а віддавав його за 80 копійок. Хто заощадив якийсь карбованець...

 

Оце так сервіс

Микола ЮРЧИШИН.

Про те, на які труднощі наражаються передплатники періодичних видань Київської області відтоді, коли їхні села почала обслуговувати так звана пересувна пошта, «Сільські...

 

Відгукнися, товаришу

Михайло ЧЕРНЕНКО.

м. Кременчук

Полтавської області.

БАГАТО років передплачую «Сільські вісті». У номері 57-му за цей рік мою увагу привернула замітка Бориса Михайленка з Полтавщини. Я згадав Бориса і на його прохання хочу написати, але не як однополчанину, а як однокашнику по навчанню.

...1955-го вісімсот допризовників Полтавщини були направлені в школу авіамеханіків із озброєння літаків МіГ-17 у місто Опочка Псковської області. Начальником школи був полтавець Діденко. Молодих армійців навчали досвідчені офіцери, а старшина першої роти Махмудов стежив за дисципліною. Після школи ми дістали призначення в різні куточки колишнього Союзу для подальшої служби. Я опинивсь у Московському окрузі ППО в 153-му винищувальному полку міста Моршанськ Тамбовської області. І там мені випало зустрітися з тричі Героєм Радянського Союзу Олександром Покришкіним. Було це так. Під час тренувальних польотів на МіГ-17 один із досвідчених і відважних пілотів, у літаку якого закінчилося пальне, здійснив вимушену посадку в чистому полі, не випустивши шасі. Цей інцидент стався за кілька годин до прибуття Покришкіна на наш аеродром. Я саме того дня був черговим по штабу і зустрічав Олександра Івановича з рапортом. Він міцно потис мою руку і запитав: «Як служба, товаришу Черненко?». Після розбору польотів, як розповідали присутні, Покришкін сказав: «За те, що пілот не розрахував час польоту і порушив інструкцію, його необхідно суворо покарати. Але, враховуючи те, що виявив мужність, зберіг своє життя і бойову машину, він заслуговує нагороди». Такий був випадок у період моєї військової служби.

Через газету, яку ми з Борисом читаємо і завдяки якій маємо змогу спілкуватися, ділитися спогадами, передаю йому гарячий привіт і найкращі побажання.

Коротко про себе. Після демобілізації переїхав у місто Кременчук, де працював на КрАЗі, а затим начальником дільниці на будівництві і 10 років — у технікумі залізничного транспорту.

 

При використанні наших публікацій посилання на «Сільські Вісті» обов’язкове