![]()
Полагодять 2025-го Іван КИРПЕНКО. с. Хотів Києво-Святошинського Київської області. МЕНІ 85, живу самотою, маю 62 роки безперервного трудового стажу. За професією інженер-будівельник. Чимало будинків радують око киян, у зведенні яких я брав участь. За своє життя бачив різне, але такого безладу, як нині, — ніколи. Понад два місяці не працював телефон на нашій та інших вулицях села. При неодноразовому зверненні до Укртелекому відповідь була одна: «Вкрали кабель». А останнього разу оператор мене просто ошелешив: «Ваша черга на відновлення зв’язку запланована на 2025-й рік». Що це за безвідповідальне ставлення до споживачів? Тепер, коли гуляє коронавірус, телефон — це наше все. І лікареві подзвонити, і з дітьми поспілкуватися, викликати «швидку допомогу», пожежну чи поліцію. Різні ситуації бувають, коли впродовж хвилин вирішується життя людей. Але Укртелекому до того байдуже. І де гарантія, що за п’ять років знайдуться необхідні фінансові й трудові ресурси? Можливо, знову кабелю не буде. Або нас. Злодіїв, справді, розвелося достобіса. Їх потрібно ловити і садити в тюрму, але цим, як бачимо, поліція не займається. Тим паче що кабель у кишеню не покладеш. Очевидно, що була задіяна група зловмисників, транспорт, украдене здали на брухт і т. д. То, може, ще хтось щось бачив, окрім поліції? Добре, коли кожен чітко знає і виконує свої обов’язки. Тоді не виникає проблем, через які страждають мої односельці, а також, певен, мешканці багатьох українських сіл. Споживач, заплативши за зв’язок, повинен мати змогу користуватися ним уже сьогодні, а не через якусь енну кількість років. Ось це правильно, і так є в усьому світі. Чому Україна становить сумний виняток? |