Архів
П’ятниця,
18 вересня 2020 року

№ 71 (19819)
  Про нас
  Реклама
  Поточний номер
ico   Передплата

Шукати фразу повністю
      У номері:Весела світлицяНаша поштаСоняшник

Наша пошта

Добірку підготувала Валентина ЮРЧИШИНА.

Версія для друку          До списку статтей

Читач — газета

«Коли вчергове перестав працювати стаціонарний телефон, я попросив мені його відключити. У Миронівці пообіцяли, але досі цього не зробили. Зате рахунки за сплату послуг надсилають справно вже впродовж трьох місяців».

Петро МАРТИЧЕНКО.

с. Зеленьки

Миронівського району

Київської області.

 

НА ЗАПИТАННЯ читача відповідає представник ПАТ «Укртелеком» за довіреністю Наталія КОВАЛЕНКО:

— Cпоживач має право на відмову від послуг у порядку, встановленому договором. Припинення надання послуг (послуги) може здійснюватися оператором, провайдером у разі припинення відповідно до законодавства чинності договору, в тому числі його дострокового розірвання, або внесення до договору змін щодо припинення надання однієї чи кількох послуг, замовлених абонентом, зокрема, за письмовою заявою абонента у строк, що не перевищує семи календарних днів з моменту отримання оператором заяви, якщо більший строк в останній не зазначений.

За обліковою інформацією ПАТ «Укртелеком», протягом поточного року звернень від Петра Олександровича щодо припинення надання послуги фіксованого телефонного зв’язку не зареєстровано. Крім того, варто зазначити, що у період із травня до серпня 2020-го заяв/звернень стосовно відсутності телефонного зв’язку також не надходило. Тому плата за користування телефоном нараховувалася в повному обсязі.

За даним зверненням надання телекомунікаційних послуг припинено.

Водночас, з метою вияву лояльності до свого споживача та враховуючи, що Петро Олександрович телефоном не користувався, ПАТ «Укртелеком» прийняло рішення зняти всі нарахування за телефон із травня до серпня поточного року, що буде відображено в рахунку.

Разом з цим зазначимо, що з будь-яких питань, які стосуються телекомунікаційних послуг, пропонуємо звертатися до довідково-інформаційного контакт-центру ПАТ «Укртелеком» за номером 0-800-506-800 (безкоштовно в межах України за телефонами українських операторів).

ПАТ «Укртелеком» докладає та докладатиме максимум зусиль для забезпечення своїх споживачів належного рівня телекомунікаційними послугами.

 

Версія для друку          До списку статтей
При використанні наших публікацій посилання на «Сільські Вісті» обов’язкове