П’ятниця, 17 липня 2020 року № 53 (19801)
http://www.silskivisti.kiev.ua/19801/print.php?n=46107

Конверти «взято в роботу»

«Люди нині здебільшого спілкуються по мобільному телефону чи в соцмережах. Проте немало й тих, хто віддає перевагу листуванню. І я зокрема. Однак така ось прикрість: вже три місяці не можу придбати в нашому поштовому відділенні конверта. Завідувачка Людмила Іванівна кілька разів зверталась у Бородянку, але там тільки обіцяють. Невже конверти стали дефіцитом?»

Ганна МУХА.

с. Мотижин Макарівського району Київської області.

 

НА запитання читачки відповідає заступник директора департаменту розвитку мережі та клієнтської підтримки АТ «Укрпошта» Тетяна Борисівна ВАСЯНОВИЧ:

— Щиро вибачаємось за завдані незручності. У відповідь на зауваження щодо відсутності конвертів у відділенні поштового зв’язку №08060 повідомляємо, що «Укрпошта» зацікавлена в забезпеченні надання заявленого рівня сервісу своїм клієнтам, тому ваше звернення прийнято в роботу для опрацювання та здійснення заходів, направлених на недопущення виникнення подібних ситуацій у майбутньому.

Думка клієнтів щодо рівня їх обслуговування дуже важлива для нас, оскільки ми прагнемо вдосконалювати наші процеси і сервіси. У разі виникнення будь-яких питань щодо обслуговування в «Укрпошті» ви завжди можете звернутися по консультацію до контакт-центру за телефоном 0 800 300 545, написати нам на електронну скриньку ukrposhta@ukrposhta.ua або на офіційну сторінку у «Фейсбуці».