Архів
Вівторок,
6 серпня 2019 року

№ 62 (19709)
  Про нас
  Реклама
  Поточний номер
ico   Передплата

Шукати фразу повністю
      У номері:Соняшник
  • За рубежем
Палають зелені легені планети

РОСІЯ. Дим від палаючих сибірських лісів досяг території Аляски і західного узбережжя Канади.

Докладніше...
Щит Євфрату-2

ТУРЕЧЧИНА. Реджеп Таїп Ердоган анонсував нову збройну операцію на півночі Сирії.

Докладніше...
Ще й будуть неосудні

США. У штатах Техас і Огайо упродовж доби сталися два масові розстріли людей.

Докладніше...
Визначилися з датою

У БІЛОРУСІ визначилися з датою президентських виборів.

Докладніше...
Суперечливий закон

КИТАЙ. У Гонконзі — нові масові протести.

Докладніше...
Політичний компроміс

СУДАН. Військові та опозиція підписали попередню конституційну декларацію.

Докладніше...
Жебракування  за ліцензією

ШВЕЦІЯ. Місто Ескільстуна стало першим муніципалітетом, який запровадив дозволи на жебракування.

Докладніше...
Версія для друку          На головну
  • Хороша новина

Оновлюється «сталінська» траса

Віктор Зеленюк.

Вінницька область.

НАБЛИЖАЄТЬСЯ до завершення запрограмована на два місяці робота з поточного середнього ремонту автомобільної дороги міжнародного сполучення М-21 Виступовичі — Житомир — Могилів-Подільський. Її ввели в експлуатацію 39 років тому, і відтоді «сталінка» ще не бачила такої масштабної реконструкції. Окраїною географічних меж Барського району вона проходить 12-кілометровим відрізком, три з яких, до шаргородського перехрестя, якраз зараз і оновлюються.

Будівельні роботи проводить колектив дільниці ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво» під керівництвом досвідченого фахівця дорожньо-будівної галузі Олега Кривого.

— Вартість нинішнього об’єкта становить майже 40 мільйонів гривень, — каже Олег Анатолійович. — Кошти виділені з державного бюджету в рамках реалізації урядової програми «Капітальний ремонт доріг 2018-2022 рр.». У нашому розпорядженні найсучасніша будівельна техніка — два асфальтоукладачі, одна фреза і шість котків дорожніх, два навантажувачі й більш як десяток великовагових автомобілів.

За словами Олега Кривого, ця ділянка дороги була вкрай розбита — у ямках і плавунах, що створювало загрозу безпечному рухові транспорту. Через це тут часто траплялися автопригоди, чимало, на жаль, і з трагічними наслідками. Сьогодні «сталінка» оновлюється так, щоб ще нескоро сюди поверталися будівельники, — якісно, надійно і на довгі роки експлуатації.

Про секрети ремонтно-будівельних робіт розповів провідний інженер відділу технічного контролю та нових технологій Служби автомобільних доріг у Вінницькій області Євген Никифорчук.

— Весь процес відбувається за сучасними вимогами з використанням органічно-мінеральної суміші, зробленої завдяки технології холодного ресайклінгу (відновлення) на місці. Укріплювальний шар такого покриття має висоту 18 сантиметрів, поверх якого укладається вирівнювальний шар крупнозернистого та шар щебенево-мастикового асфальтобетону. Загалом виходить 27 сантиметрів проти восьми, які були до початку ремонту. Неважко порівняти суттєву різницю. Тому й не дивно, що траса за роки попередньої експлуатації не витримувала навантаження великовагового транспорту і руйнувалася. На завершальному етапі будуть встановлені водовідвідні лотки, горизонтальна дорожня розмітка і дорожні знаки.

Постійно ведуть нагляд за технологією влаштування шарів шляхового одягу та якістю робіт спеціалісти ДП «Дорожній контроль якості». Залежно від встановлених норм вони відбирають проби асфальтобетону на відповідність фізико-механічним властивостям.

Версія для друку          На головну
  • З повідомлень інформагентств
Пильнуватимуть
Читати
Святкуватимемо день народження держави
Читати
Премії «опрацьовуються»
Читати
Показують результат
Читати
Працювати — легально
Читати
Де межа цинізму?
Читати
За імпортом відстаємо
Читати
Оренда — як у Європі
Читати
«Саркофаг» своє відслужив
Читати
Запасаємося газом
Читати





При використанні наших публікацій посилання на «Сільські Вісті» обов’язкове