Четвер, 23 серпня 2018 року № 64 (19611)
http://www.silskivisti.kiev.ua/19611/print.php?n=39901

Почуто голос селянина

«Уже понад 10 років, як ми в селі кооперативом провели телефонний зв’язок. Спершу він працював добре, але останнім часом усе гірше і гірше. Майже щомісяця доводиться звертатися в бюро ремонту, щоби полагодили. Але що з того, коли за кілька днів зв’язку знову немає. Мені вже 82, я інвалід ІІ групи, живу сам. Тож без телефону, мов без рук. Дуже хочеться, щоб «Укртелеком» припинив глумитися над своїми клієнтами».

Володимир СИДОРЕНКО.

с. Гмирянка

Ічнянського району

Чернігівської області.

 

НА ЛИСТ читача відповідає представник ПАТ «Укртелеком» за довіреністю І. В. ГАЙДУК:

— Наше товариство докладатиме максимум зусиль для забезпечення своїх споживачів якісними телекомунікаційними послугами. На сьогодні телефон у вашій оселі працює, що було підтверджено в телефонній розмові.