Архів
П’ятниця,
27 жовтня 2017 року

№ 84 (19529)
  Про нас
  Реклама
  Поточний номер
ico   Передплата

Шукати фразу повністю
      У номері:Добрий господарВесела світлицяНаша пошта
  • За рубежем
Перезавантаження устрою

ЄВРОСОЮЗ. До порядку денного засідання Єврокомісії включено створення посади міністра фінансів ЄС.

Докладніше...
Два дні без новин

ГРЕЦІЯ. Провідні засоби масової інформації вдалися до дводенного страйку.

Докладніше...
Європолітика батога і пряника у дії

МОЛДОВА. Євросоюз відмовився фінансувати країну через відсутність у ній реформ.

Докладніше...
Прогнозовані перевибори

КИТАЙ. Сі Цзіньпінь переобраний на пост генерального секретаря ЦК Компартії КНР.

Докладніше...
Багаті радіють

У ФРАНЦІЇ одразу на дві третини скоротили так званий податок на багатство.

Докладніше...
Радикали проти радикалів

КАНАДА. У Торонто сталися масові зіткнення двох груп мітингувальників.

Докладніше...
Погодились на діалог із Багдадом

ІРАК. Про готовність заморозити результати референдуму заявили лідери Іракського Курдистану.

Докладніше...
Скандальний шлейф смоленської катастрофи

ПОЛЬЩА. Смоленська катастрофа: запис можливого вибуху видалили зі звіту на прохання Москви.

Докладніше...
Версія для друку          На головну
  • Добре діло

Дороги, які єднають

Віталій НАЗАРЕНКО.

Фото автора.

У «Ніжинському лісовому господарстві» завершили довгостроковий проект — будівництво дороги Браниця—Козари. Шляхове сполучення прокладали через ліс майже п’ять років.

ЛІСОВА дорога з’єднала два села сусідніх районів — Браницю Бобровицького та Козари Носівського. Будівництво її здійснили відповідно до робочого проекту «Укрдіпродору». Це останній етап у спорудженні транспортної гілки, загальна протяжність якої дев’ять кілометрів.

«Вартість заключного етапу шляху Браниця—Козари становить майже мільйон гривень, — пояснює головний механік ДП «Ніжинське лісове господарство» Павло Помазан. — Дорога господарського призначення з поліпшеним ґрунто-щебеневим покриттям».

Це не єдина дорога, яку лісівники збудували останніми роками. Так, наприклад, новий шлях довжиною майже дев’ять кілометрів поєднав села Кобижча Бобровицького і Козари Носівського районів.

Головний лісничий державного підприємства Володимир Костирко наголошує: потреба будівництва лісових шляхів виникла як альтернатива існуючим дорожнім розв’язкам. Раніше, щоб потрапити з одного села в сусіднє, треба було об’їжджати кількадесят кілометрів. Нині ж усе значно простіше. Крім технологічних лісогосподарських потреб, дорога необхідна і в разі оперативного реагування на можливі пожежі в лісі.

«При виборі місця будівництва транспортної гілки ми керувалися не лише лісогосподарською метою, — розповідає директор державного підприємства «Ніжинське лісове господарство» Юрій Болоховець. — Враховували також соціальну функцію шляху, адже неподалік лісу живуть люди».

Державні лісогосподарські підприємства не тільки будують лісові дороги власним коштом, вони також і утримують їх у належному стані. Бо лісівники переконані: їхні дороги — то справжній порятунок для селян.

Версія для друку          На головну
  • З повідомлень інформагентств
Відпустили бранців
Читати
I в нас порушників дістали
Читати
Смертоносна земля
Читати
Втратив позиції
Читати
Виживають як можуть
Читати
Не заслуговують на довіру
Читати
Електрику не відключатимуть
Читати
Позбуваємося статусу «сировинної бази»
Читати





При використанні наших публікацій посилання на «Сільські Вісті» обов’язкове