Архів
П’ятниця,
1 жовтня 2021 року

№ 72 (19920)
  Про нас
  Реклама
  Поточний номер
ico   Передплата

Шукати фразу повністю
      У номері:Жовтень Наша пошта

Наша пошта

Добірку підготувала
Валентина ЮРЧИШИНА.

Версія для друку          До списку статтей

Порушують права споживачів

Микола ЮРЧИШИН.

ПРОТЯГОМ останніх шести років жителі сіл Українка та Бессарабка (всього 365 дворів) Коблівської об’єднаної територіальної громади Миколаївського (донедавна Березанського) району Миколаївщини потерпають від хаотичної зміни величини електричної напруги. В їхніх будинках вона повсякчас коливається від 158 до 268 вольт. Тобто відхилення — приблизно в межах 46 відсотків.

Усні та письмові звернення жителів і депутатів цих сіл до Березанських районних електромереж і АТ «Миколаївобленерго» з приводу поганої напруги залишилися без результату або завершувались одноразовою перевіркою РЕМ напруги в будинковій мережі Українки в денний час.

«Річ у тому, що села Українка і Бессарабка не мають поставок ні мережевого, ні скрапленого газу, — звернулися до редакції мешканці цих населених пунктів. — От і потерпають через коливання напруги, крім селянських дворів, школа, дитячий садок, фельдшерсько-акушерський пункт, де автономне електропостачання відсутнє».

І ось за розв’язання цієї пекучої проблеми взявся житель Українки викладач одного з вишів кандидат технічних наук Віктор Миколайович Єрофєєв. Він письмово звернувся до технічного директора АТ «Миколаївобленерго» Миколи Івановича Борзяка в надії, що недоліки у постачанні електроенергії будуть врешті-решт усунуті. Крім того, він попросив фахівців служби метрології технічної дирекції встановити у його будинку прилад цілодобового контролю напруги. Його прохання було виконано. Водночас заміри напруги фіксувались у трансформаторних підстанціях Українки і Тузлів. І що ж? З невідомих причин на прохання В. Єрофєєва видати копії протоколів проведених замірів, а також примірник акта про встановлення в нього приладу цілодобового контролю напруги районні електромережі, служба метрології технічної дирекції та особисто технічний директор відмовилися це зробити. Натомість з АТ «Миколаївобленерго» В. Єрофєєву надіслали листа-відписку, що, мовляв, винні в усьому споживачі сіл, у котрих побутові електроприймачі належать до ІІІ категорії надійності.

Дивина, та й годі. Замість налагодження подачі належного струму АТ «Миколаївобленерго», за найжорстокіших вимог до оплати електрики, не модернізувало електромереж сіл Новоукраїнка та Бессарабка і не збирається цього робити.

А тим часом погана напруга електроенергії спричиняє вихід з ладу побутових приладів селян.

Тому В. М. Єрофєєв вважає, що якість електроенергії, що постачається АТ «Миколаївобленерго» в села, не є контрольованою. Керівництво цієї установи навмисно приховує дані про низьку напругу електрики і вперто не бажає визнати свою вину. Цим самим воно не дотримується договірних умов, грубо порушуючи права споживачів, а відтак стандартів якості свого товару.

Версія для друку          До списку статтей
При використанні наших публікацій посилання на «Сільські Вісті» обов’язкове