|
Версія для друку На головну Череда проти п’яниці Галина ВЕРНИГОРА. Житомирська область. УВЕЧЕРІ на
одній із вулиць Новограда-Волинського перехожі звернули увагу на нетверезого
водія за кермом автомобіля Mercedes Vito. Зателефонували до поліції. Прибулі за
вказаною адресою поліцейські виявили мінівен, припаркований біля одного з
торговельних закладів, але водія у салоні не було. Нарешті він, похитуючись,
з’явився. Та коли угледів правоохоронців, заскочив у салон автомобіля і поїхав
геть, намагаючись відірватися від патрульних, які його переслідували. Утікаючи,
ще й різко гальмував, розвертався і кидався «навпростець». І таки відірвався
від переслідувачів. Поліцейські
передали інформацію колегам Баранівського відділення поліції, адже неадекватний
керманич виїхав уже в сусідню територіальну громаду. А там зупинити
правопорушника допомогла… череда корів. Саме тоді пастухи вже гнали їх додому з
пасовища, і тварини заполонили всю дорогу. Тільки корови і змусили
пригальмувати нетверезого шумахера, де його і заскочили патрульні поліцейські
Баранівського відділення та Новоград-Волинського райвідділу. За кермом
автівки перебував 41-річний житель сусіднього села Красилівка. Виявляється, він
уже не вперше, будучи під мухою, сідає за кермо автомобіля. Нині ж його
«залізного коня» конфісковано, а на самого порушника очікує суд. Цього разу
обійшлося без жертв. Але вони могли бути. Щороку під колесами автомобілів,
якими кермують нетверезі водії, гинуть тисячі співвітчизників. А все через дуже
лояльне до таких наше законодавство. Найчастіше горе-водіїв просто відпускають
на поруки. Версія для друку На головну |
- З повідомлень інформагентств
Готуються до зими ЧитатиЗА ДАНИМИ уряду, станом на середину липня до
опалювального сезону підготовлена більш ніж половина від запланованих житлових
будинків і об’єктів соціально-культурного призначення, 51% котелень, 54%
теплових мереж. Також станом на сьогодні у підземних газових сховищах
накопичено майже 16 млрд кубічних метрів блакитного палива (а потрібно не менш
як 17 млрд).
Зберігатимемо у себе ЧитатиМАЛО хто замислювався, куди діваються
відходи атомної енергетики — відпрацьоване ядерне паливо. Так от, потужностей
для його зберігання та подальшої переробки в Україні не було, його відвозили в
РФ, витрачаючи для цього, інформувало Міненерго, 200 млн дол. щороку. Адже
відносини з цією країною стабільними ніколи не були. Приміром, через відмову
Росії у 2001 році приймати паливо значна його кількість була накопичена при
Запорізькій АЕС, де довелося будувати своє сховище (в ньому, до речі, відтоді
все це й зберігається). Розмови про побудову Централізованого сховища
відпрацьованого ядерного палива (ЦСВЯП) у Чорнобильській зоні велися ще з 2001
року, і 2017-го почалося його будівництво. Днями у профільному міністерстві
повідомили, що воно практично готове до введення в експлуатацію. Туди
доправлятимуть відходи з Рівненської, Хмельницької та Южно-Української АЕС.
Активізувався тиск на підприємців ЧитатиРАДА бізнес-омбудсмена (захисник прав
підприємців) у квітні-червні отримала 531 скаргу на порушення з боку державних
органів. Це на 25% більше проти 1-го кварталу нинішнього року та на 38% — проти
торішнього 2-го і загалом є рекордом за останні три роки. Дві третини скарг
бізнесу стосувалися податкових питань: невиконання судових рішень із реєстрації
податкових накладних та їх блокування, оскарження результатів податкових
перевірок, занесення до переліків ризикових платників податків, кримінальні
справи тощо. Також підприємці скаржилися на процесуальні порушення та
бездіяльність поліції, прокуратури і Служби безпеки України.
«Запасного аеродрому» не буде ЧитатиЯК ВІДОМО, США, Європа та РФ таки дійшли
«полюбовної» згоди щодо постачання газу в обхід України. Натомість нам
пообіцяли, що обсяг транзиту через нашу країну не зміниться і що від Росії
вимагатимуть не використовувати паливо як зброю та інструмент шантажу (що вона,
власне, весь час і робить). Також, за словами голови Оператора газотранспортної
системи (ГТС) С. Макогона, в Європі вважають, що Україна буде «резервним
варіантом» (наприклад, коли якийсь із обхідних газопроводів потрібно
ремонтувати тощо). Однак так не вийде. С. Макогон пояснює: щорічно наша держава
споживає близько 30 млрд кубометрів газу, із яких 20 млрд — власний видобуток,
отже, газотранспортна система працюватиме в будь-якому разі. Але якщо Україна
не залишиться транзитною країною після 2024 року, Оператор ГТС повинен буде
позакривати компресорні станції, аби скоротити витрати на їх обслуговування. А
відновити повноцінну роботу системи після цього неможливо. Відтак Європа
залежатиме від «Газпрому» на 80%.
Хоч і погано, але ж нарівні з Європою ЧитатиНЕЩОДАВНО було проведено первинний аналіз
трьох головних річок, чиї води використовують для потреб населення: Дніпра,
Дністра і Сіверського Дінця. У Мінекології повідомили, що у пробах наявна дуже
велика кількість цинку, є пестициди, фіксуються і метали (але фактично нема
ртуті). Окрім того, у воді знайшли сліди фарм-препаратів, зокрема тих, які
входять до «ковідного» протоколу. В міністерстві заявляють — у Європі таке
саме, там працюють хороші модернізовані очисні споруди, але є і старі. Також
дуже велика проблема — наявність у воді фосфатів, що застосовуються при
виробництві мийних засобів. Борючись із нею, Україна вибрала шлях обмеження
фосфатовмісної «хімії», але воно почне діяти лише з 2023 року. Загалом, за
словами заступника міністра М. Хорева, дослідження річок показало, що порівняно
з Європою «у нас не найгірша ситуація».
|