Архів
П’ятниця,
23 липня 2021 року

№ 54 (19902)
  Про нас
  Реклама
  Поточний номер
ico   Передплата

Шукати фразу повністю
      У номері:Наша поштаСоняшник

Наша пошта

Версія для друку          До списку статтей

Цирк на дроті

Микола ЮРЧИШИН.

ДАВНІЙ передплатник «Сільських вістей» Микола Михайлович Грудень проживає у Києві. Багато чого доброго, а здебільшого поганого чув і читав у засобах масової інформації про так званий комунальний сервіс. Однак не надавав цьому якогось особливого значення. Аж поки сам не зіткнувсь із черствістю та дрімучим бюрократизмом цієї установи.

Ще 30 квітня 2020 року працівник Національного наукового центру «Інститут метрології» провів у його квартирі повірку лічильників холодної та гарячої води. Невдовзі господар одержав два свідоцтва, котрі свідчили, що лічильники працюють справно і дійсні до 28 квітня 2024 року.

Пенсіонер негайно повідомив про це відповідні служби КП «Водоканал» та КП «Теплоенерго», надавши їм ксерокопії свідоцтва, аби ті ввели їх у свою базу. «Не хвилюйтеся, все буде гаразд», — запевнили там М. Грудня. І справді, після відвідин Миколі Михайловичу надходили квитанції на холодну і гарячу воду, за яку він регулярно щомісяця, без жодних затримок, сплачував за відповідними показниками.

Так тривало більше року. Аж ось раптом у червні нинішнього року із КП «Київтеплоенерго» надіслали квитанцію, що за чотири кубічні метри використаної гарячої води М. Грудень має сплатити не 391 грн 56 коп., як того вимагає тариф, а 1136 грн 79 коп., оскільки він... не надав копії свідоцтва про повірку свого лічильника.

Чоловік негайно зателефонував до служби «Теплоенерго». Виявилось, що через пандемію прийом громадян не провадиться, та йому порадили написати відповідну заяву і кинути її у скриньку районного центру комунального сервісу. Пішла далеко не молода вже людина… Наступного дня йому зателефонували з номера 354-53-31 і попросили представити фото лічильника гарячої води з останніми показниками. Після цього, мовляв, спеціаліст відкоригує дані платіжки за травень. Цю вимогу пенсіонер зробив того ж дня, кинувши конверт у ту ж саму скриньку, що й раніше.

Через кілька днів зателефонували з КП «Київтеплоенерго» і повідомили, що дідусь «некоректно» подав заяву. Треба було її написати не просто до Центру комунального сервісу, а на ім’я генерального директора комунального концерну «Центр комунального сервісу» А. А. Щербини. А то, мовляв, гендиректор може образитися. Якщо це Грудень зробить, тоді спеціалісти відкоригують дані платіжки за травень.

Далі дівчина наголосила: в заяві повинно бути зазначено, що неточності у платіжці сталися з вини споживача і письмової відповіді він (Микола Грудень) не потребує. Справжнісінький тобі цирк на дроті! Крутійство вищого класу!

«Не витримав я і сказав: «Годі з мене знущатися, я буду писати скарги до Кабміну і до газети», — розповів Микола Михайлович. — І знаєте, подіяло. «Нікуди не скаржтеся, а сплачуйте за гарячу воду за останніми показниками лічильника. Ми їх обов’язково відкоригуємо». І справді відкоригували. Але скільки це нервів мені коштувало...».

Цікаво, чи знає про такі витівки своїх підлеглих пан генеральний директор комунального концерну? Чи, мо’, справді, образився, що перша заява була написана не на його ім’я?

Версія для друку          До списку статтей
При використанні наших публікацій посилання на «Сільські Вісті» обов’язкове