Архів
П’ятниця,
21 травня 2021 року

№ 37 (19885)
  Про нас
  Реклама
  Поточний номер
ico   Передплата

Шукати фразу повністю
      У номері:Весела світлицяНаша поштаСоняшник

Наша пошта

Добірку підготувала
Валентина ЮРЧИШИНА.

Версія для друку          До списку статтей

Партнерство проявляється у ділі

Микола ЮРЧИШИН.

ОБУРЕНИЙ був незадовільною роботою поштовиків наш давній передплатник із Новорепівки Новотроїцького району Херсонщини Віктор Дмитрович Дерганов. Замість передплачених ним «Сільських вістей», які не доставлялися більше двох тижнів, йому пропонували узяти якийсь товар, а також намагалися всунути іншу газету, котру не передплачував. Але наш вірний передплатник навідріз відмовився від таких послуг. І сказав зв’язківцям прямо в очі: «Не буде моєї «Селяночки», звертатимусь із позовом до суду». Про все це йшлось у критичному матеріалі «Чи настане той час?», надрукованому у «Сільських вістях» 19 березня.

У цій же публікації на нерегулярну доставку «СВ» скаржилася Надія Михайлівна Лісова із Малої Дівиці Прилуцького району Чернігівщини.

На виступ газети відгукнувся заступник генерального директора з фінансових питань Укрпошти Максим Орестович Палій (подаємо оригінальну відповідь): «Скарги передплатників розглянуто на місці. Кожен випадок унікальний та спричинений різними обставинами, які жодним чином не можуть свідчити про системність: недосвідченість нових працівників, погодні форс-мажори, хвороба працівника, перенесення святкових днів тощо. Хочеться, щоб у клієнтів не склалося враження, що пошта працює погано або взагалі не працює. Так, передплатник із Херсонщини Віктор Дерганов справді не отримав одного номера «Сільських вістей». Йому запропонували компенсацію, про яку згадувалося в газеті, але він відмовився. Невдовзі недоодержаний номер йому знайшли, вручили і вибачилися.

Щодо нерегулярної доставки газети передплатниці Надії Лісовій із Чернігівщини, то сталося ось що. У листоноші захворіла мама і вона була з нею у лікарні. Недоставлені номери клієнтка одержала через кілька днів, і більше подібних випадків не траплялося».

Далі М. Палій наголосив: «Укрпошта абсолютно відкрита до спілкування та завжди на зв’язку для вирішення спірних питань. Для нас також дуже важливо зберегти обсяги передплати, і ми робимо зі свого боку все можливе, аби наші клієнти й надалі могли передплачувати «Сільські вісті» та отримувати якісний сервіс доставки. Тому у випадку виникнення ситуації, яка потребує втручання нашої команди, просимо звертатися:

До відділу передплати за номером телефону (044)-323-21-50 у випадку, якщо до вашої редакції звернулися зі скаргами по доставці — колеги зможуть перевірити кожен окремий випадок та вжити додаткових заходів контролю.

До відділу зовнішніх комунікацій за електронною адресою pr@ukrposhta.com, якщо потрібні будуть коментарі наших представників з будь-якого питання, що стосується діяльності Укрпошти.

До контакт-центру за номером телефону 0-800-300-545, якщо у клієнтів виникають питання щодо якості доставки та обслуговування.

Дуже сподіваємось, що ми зможемо знайти порозуміння і правильний шлях вирішення клієнтських запитів та зберегти наше партнерство».

Що ж, ми тільки за. Лише потрібно пам’ятати, що партнерство буде міцним, коли проявиться у ділі.

Версія для друку          До списку статтей
При використанні наших публікацій посилання на «Сільські Вісті» обов’язкове