Архів
Вівторок,
9 лютого 2021 року

№ 10 (19858)
  Про нас
  Реклама
  Поточний номер
ico   Передплата

Шукати фразу повністю
      У номері:Пост здоров’я
  Версія для друку          На головну

Boeing-777 збили у «закритому» небі

Михайло СЕРДЮК.

ОБСТАВИНИ загибелі влітку 2014 року мирного пасажирського літака Boeing-777 «Малайзійських авіаліній» у небі над окупованим Донбасом розслідує Окружний суд Гааги. Офіційний розгляд розпочався торік у березні. Днями було встановлено, що за Україною немає вини стосовно неповного закриття авіапростору на момент трагедії.

У травні 2018-го Нідерланди та Австралія офіційно звинуватили Росію у причетності до катастрофи. Міжнародна слідча група повідомила, що літак був збитий зенітно-ракетним комплексом «Бук», який належить 53-й зенітно-ракетній бригаді протиповітряної оборони російських збройних сил, дислокованій у Курську. 19 червня 2019 року Міжнародна слідча група назвала імена чотирьох підозрюваних — трьох росіян, пов’язаних із ФСБ і ГРУ ЗС РФ, і громадянина України, який воював на боці «ДНР».

Утім, досить довго залишалось відкритим питання: чому у повітряному просторі над Донбасом, де точилися воєнні дії, не було заборонено літати цивільним пасажирським літакам? Парламент Нідерландів підтримав пропозицію своїх депутатів провести з цього приводу додаткове дослідження. Свого часу, спираючись на аналіз наявних ризиків, наша країна повідомляла про збройний конфлікт і запроваджувала заборони на польоти цивільної авіації. Зокрема, спочатку літакам заборонили літати нижче, ніж півтора кілометра, потім нижче 7900 метрів, а з 14 липня 2014 року — нижче 9800 метрів.

Днями парламент Нідерландів оприлюднив звіт про завершення додаткового вивчення обставин, які передували трагедії. Зазначається, що факти, які могли б свідчити про те, що відповідальні за безпеку державні органи України знали (або могли знати) про наявність загрози для цивільної авіації над східним регіоном, наразі відсутні. Тому уряд цієї країни не бачить підстав для перегляду своєї попередньої позиції. Тобто переконливих юридичних доказів для притягнення України до відповідальності за міжнародним правом — за неповне закриття авіапростору — нема.

Версія для друку          На головну
  • З повідомлень інформагентств
Даними обміняються самі
Читати
Покращання вже не за горами?
Читати
Обіцяють не вимикати світла
Читати
Тримайте гроші в... землі
Читати
Цінове зростання неминуче
Читати
Фартовий «слуга»
Читати





При використанні наших публікацій посилання на «Сільські Вісті» обов’язкове