Версія для друку До списку статтей В усьому винна система Олександр КАЛЬЯН. м. Прилуки Чернігівської області. ЗВЕРНУТИСЯ
до газети мене змусило неналежне виконання своїх обов’язків АТ «Чернігівобленерго»
та постачальником електроенергії «Енера». Чотири роки тому я встановив у
будинку реле напруги, бо в мережі часто бувало до 250 вольт. А на початку
листопада 2020-го за один вечір трапилося понад десять спрацьовувань захисту.
На звернення до диспетчера дістав запевнення, мовляв, приїдемо, з’ясуємо.
Минали дні, а реакції не було. Тож звернувся повторно. І знову почув:
«Приїдемо». Прочекав до самого вечора. Зрештою мій терпець урвався.
Зателефонував і говорив, вибачте, вже по-чоловічому. Спрацювало — приїхали.
Впевнились, що вольтметр реле напруги відкалібрований правильно і показує в
мережі будинку справжню напругу. Сказали, що повідомлять керівництво, а воно
прийме рішення про подальші дії. Що саме було вирішено, я так і не дізнався.
Відтак самостійно надіслав звернення до АТ «Чернігівобленерго» з описом усього,
що відбувається. Через добу приїхали представники Прилуцького РЕМ і
запропонували підключити будинок до іншої фази, з чим я погодився. Наступного
дня, 25 листопада, працівники місцевої служби АТ «Чернігівобленерго» здійснили
планову заміну лічильника електроенергії. На моє запитання: «Як бути з
передачею показників лічильника наприкінці місяця?» — відповіли, що в базу вже
будуть внесені дані нового лічильника, і хвилюватись нічого. Та не так сталось,
як гадалось. До бази компанії-постачальника електроенергії «Енера» дані про
новий лічильник не потрапили. І система мені нарахувала аж 859 кВт/год. З проблемою,
що виникла, звертавсь і до АТ «Чернігівобленерго, і до «Енера». Остання
мовчить, а перша дала відписку. Місцеві працівники РЕМ порадили не надсилати
показників лічильника, а заплатити за реальний обсяг використаної
електроенергії, тоді розберуться. Дай Боже! Версія для друку До списку статтей | |