Архів
Вівторок,
10 листопада 2020 року

№ 86 (19834)
  Про нас
  Реклама
  Поточний номер
ico   Передплата

Шукати фразу повністю
      У номері:Пост здоров’я
  Версія для друку          На головну
  • Вибори

Запит на видовища та стабільність

Василь ГОРВАТ.

Закарпатська область.

Нарешті, після того як на дільницях Ужгорода, Мукачева та Хуста перераховано бюлетені, можна сказати, що перший тур місцевих виборів у регіоні завершився.

ЩО Ж вони засвідчили? Що на Закарпатті, як і загалом по всій країні, на жаль, виборці дедалі більше підтримують не відомі політичні партії, а тимчасові передвиборні проєкти. В їх основі — гучні слова, піар, інтернет-технології. А де не вистачає фантазії, допомагають гроші. Багато людей голосували суто за зовнішнє та звукове оформлення, не дуже розбираючись у суті назви. Ну як же? Звичайно, проголосуємо за «Рідне Закарпаття», бо ж Закарпаття, бо рідне. Яка програма? Хороша програма. А хіба буває погана? Звичайно, партія виступає за все хороше і проти всього недоброго. Власне, й «Слуга народу» здобув торік таку фантастичну перемогу не як партія, а виключно як бренд. Нестандартні ролики, рекламні гасла на кшталт «Зробимо їх разом» виявилися ефективнішими за рутинну партійну роботу. Щоправда, сьогодні «СН» уже перетворилася на класичну партійну організацію з осередками в кожному районі, але їхній тогорічний успіх став прикладом для наслідування місцевим новоспеченим партіям із сумнівним, але дієвим слоганом «Київ нам не указ». А у прикордонному місті Берегове на Закарпатті взагалі виграла Партія угорців України «КМКС», за яку агітували угорські високопосадовці.

Втішати може хіба те, що Європа також потерпає від подібних проєктів, які вже спричинили чимало проблем. Мова, зокрема, й про один із найуспішніших — брекзит, тобто розкручення ідеї виходу з Європейського Союзу. На туманному Альбіоні теж усе робилося за допомогою сучасних технологій, відеосюжетів в Інтернеті, формування певних настроїв у соціальних мережах.

Ще один промовистий приклад — нещодавні вибори в Чехії. Там на місцевих політичних змаганнях найбільший відсоток набрала АНО (тобто «айно», «так»), засновником якої є Андрій Бабіш. Розшифровується назва як «акція незадоволених громадян» і супроводжується гучними популістськими лозунгами. На Закарпатті, до речі, є подібна «марка» — «Клуб Андрія Балоги»…

А головами ОТГ практично скрізь на Закарпатті стали діючі мери незалежно від політичних поглядів, рівня корумпованості, а також — віросповідання. Очевидно, електорат прагне бодай якоїсь постійності у світі політичних і кліматичних катаклізмів.

Версія для друку          На головну
  • З повідомлень інформагентств
Протокол складуть на місці
Читати
У фонді — дефіцит
Читати
Ще є із чим «працювати»
Читати
Антибіотики не «аскорбінка»
Читати
Звільнили від призову
Читати
Автовиробництво на ладан дихає
Читати





При використанні наших публікацій посилання на «Сільські Вісті» обов’язкове