Архів
П’ятниця,
11 вересня 2020 року

№ 69 (19817)
  Про нас
  Реклама
  Поточний номер
ico   Передплата

Шукати фразу повністю
      У номері:КриницяНаша пошта
  Версія для друку          На головну

Дослівно

Євген Дикий, кандидат біологічних наук директор Національного антарктичного наукового центру.

Сьогодні розгорнув сторінки підручника історії для 6-го класу, за яким вчиться моя дитина, виданий у 2019 році й рекомендований МОН України як відповідний шкільній програмі. Краще б цього не робив...

Його автори, вочевидь, не оновлювали свої знання десь так із 1980-х, тим часом палеоантропологія, історія та археологія на відміну від української шкільної програми за ці десятиліття дуже прогресували. Автори досі вважають «загадковими» ряд питань, які років 20 як вирішені наукою!

Рівень поліграфії та дизайну підручника настільки низький, що смішно читати, як дітей просять за крихітними розмитими репродукціями зробити якісь мистецтвознавчі висновки. Але якщо вбогу поліграфію можна теоретично списати на дефіцит бюджету, то чим виправдати інтелектуальну убогість тексту?

Навіть якщо якась бідна дитина опанує весь накиданий в цю програму стос інформації, у неї в голові не утвориться жодної системи світу, тим більше жодного розуміння тих закономірностей, які поступово зробили його таким, як сьогодні; що таке держава, закони, гроші, економічні відносини між людьми, звідки і чому це все розвинулось.

Ми продовжуємо продукувати світоглядне невігластво. То чи варто дивуватись тому, що інтелектуальний рівень нашого суспільства не відповідає вимогам і викликам XXI століття?

Версія для друку          На головну
  • З повідомлень інформагентств
Неврожаю, прогнозують, не буде
Читати
Таки підняли
Читати
Повноцінно їсти — після карантину
Читати
Газові борги наростають
Читати
На вибори — без ентузіазму
Читати
Темпи, на жаль, не спадають
Читати





При використанні наших публікацій посилання на «Сільські Вісті» обов’язкове