|
Версія для друку На головну Камера фіксує — поліцейський призначає Підготувала Маргарита СИТНИК. 1
червня запрацювала система автоматичної фото- та відеофіксації порушень Правил
дорожнього руху. Поки що камерами обладнані ділянки доріг у Києві та Київській
області. Які зміни очікують на водіїв? В
МІНІСТЕРСТВІ внутрішніх справ пояснюють: мета запровадження автоматичної
фіксації порушень — зниження числа дорожньо-транспортних пригод, саме тому
засоби контролю встановлюють на ділянках доріг із найвищою концентрацією
аварій. Крім того, якщо авто викрали, реєстратори системи мають забезпечувати
невідкладну передачу інформації про його пересування у відповідні підрозділи
Нацполіції. При цьому наголошується: кошти від штрафів за порушення
скеровуватимуть виключно на поліпшення нашої побитої часом і недофінансуванням
дорожньої інфраструктури та на посилення безпеки руху. Поки що
системи фіксують тільки перевищення швидкості, але згодом перелік розширять
проїздом на заборонений сигнал світлофора; порушенням правил зупинки і стоянки,
руху і зупинки на смузі для маршрутних транспортних засобів, встановленої
заборони виїзду на смугу зустрічного руху, правил руху через залізничний
переїзд; порушенням заборони рухатися тротуарами чи пішохідними доріжками.
Камери не ловитимуть водіїв спідтиха — на сайтах Нацполіції та МВС оприлюднені
карти їх розміщення, також про них попереджуватимуть відповідними дорожніми
знаками. Притягнути
до відповідальності за порушення можуть особу, за якою зареєстроване авто, або
належного користувача, зазначеного власником у Єдиному держреєстрі транспортних
засобів; керівника юридичної особи чи визначену ним відповідальну службову
особу; а також таку, яка ввезла авто з іноземною реєстрацією на територію нашої
держави. Персональні дані правопорушника встановлюються з відповідних реєстрів МВС
і Мін’юсту. Найголовніше,
що цікавить водіїв: як саме система розраховуватиме допустиму швидкість. Отже,
відповідно до Правил дорожнього руху, в населених пунктах дозволена швидкість
руху становить не більш як 50 км/год. У місцях, де створені дорожні умови, що
дають можливість рухатися хуткіше, вона може бути збільшена (за рішенням
власників та за погодженням із поліцією). На дорогах за межами населених
пунктів дозволена швидкість — не більш як 90 км/год., на автошляхах із
розділювальною смугою — до 110 км/год., на автомагістралях — до 130 км/год.
Фактом порушення є перевищення встановлених обмежень швидкості на понад 20
км/год. (+2 км/год. на похибку вимірювального приладу «Каскад», хоча ДСТУ
дозволяє похибку до ±3 км/год.). Відповідно в Києві порушенням швидкісного
режиму вважатиметься 73 км/год. (50+20+3). На окремих дорогах, де з 1 квітня до
1 листопада дозволено рухатись зі швидкістю 80 км/год., перевищенням
вважатиметься 103 км/год. (80+20+3). Після
фіксації факту порушення інформація надходитиме до відповідного центру у
департаменті патрульної поліції. Далі її розглядатиме уповноважена особа, котра
й винесе постанову щодо накладення адміністративного стягнення (тобто людський
фактор з автоматичної системи все-таки повністю не усунено). Документ друкується
на паперовому бланку зі спеціальними елементами захисту. Він має містити адресу
вебсайту, на якому особа може ознайомитися із зображенням чи відеозаписом свого
авто в момент вчинення правопорушення, а також ідентифікатор для доступу до
зазначеної інформації і порядок звільнення від адміністративної
відповідальності. Постанову
протягом трьох днів надішлють рекомендованим листом із повідомленням на адресу
місця реєстрації (проживання) фізичної особи чи місцезнаходження юридичної.
Людині, котра ввезла транспортний засіб з іноземною реєстрацією на територію
України, лист вручатиме відповідний підрозділ Держприкордонслужби. Постанова
набирає законної сили після її вручення, отримання поштового повідомлення про
вручення чи про відмову в її отриманні або повернення поштового відправлення з
позначкою про невручення. Штрафи такі:
255 грн, якщо перевищення швидкості становить 20-50 км/год., і 510 — якщо понад
50 км/год. Розмір стягнення зменшується на 50% у разі його сплати протягом 10
банківських днів із моменту отримання постанови. Якщо водій
не згоден, він має право доводити свою невинуватість. Для цього потрібно
встигнути протягом 10 днів із дня набрання постановою законної сили звернутися
до департаменту патрульної поліції або в суд. Якщо зазначений строк пропущено з
поважних причин, за відповідною заявою його можуть поновити орган чи посадова
особа, уповноважені на розгляд скарги. Версія для друку На головну |
- З повідомлень інформагентств
Отримали гроші Читати10 ЧЕРВНЯ виконавча рада МВФ затвердила
програму Stand-by для нашої держави з фінансуванням близько 5 млрд доларів.
Перший транш у розмірі 2,1 млрд доларів уже одержано. Це на 200 млн дол.
більше, ніж планувалося спочатку. Нова програма покликана допомогти Україні
розв’язати проблеми, спричинені COVID-19, шляхом підтримки платіжного балансу
та бюджету і просування ключових структурних реформ. Заходи для стабілізації
економіки, які вживалися в останні п’ять років, були сильними, підкреслили в МВФ.
Водночас Міжнародний валютний фонд погіршив прогноз падіння нашого ВВП з
передбачуваних раніше 7,7% до 8,2%. Крім того, був оновлений прогноз
відновлення української економіки наступного року з 3,6% до 1,1%, зі
збільшенням до 3% у 2022-му.
Європа теж підкинула ЧитатиЄВРОКОМІСІЯ надала нашій країні другий
транш обсягом 500 млн євро в рамках четвертої програми макрофінансової
допомоги. Виплата другого, останнього, траншу здійснена завдяки виконанню
Україною дванадцяти політичних дій, узгоджених із Євросоюзом. У переліку —
важливі заходи в площині боротьби з корупцією та відмиванням грошей, управління
державними фінансами, в банківському секторі, енергетиці, у сферах охорони
здоров’я та соцполітики.
Загроза не минула ЧитатиКАРАНТИН послаблено, Україна, хоч і не
скрізь, поступово повертається до колишнього життя. Однак це не означає, що
небезпека зникла. За свіжою інформацією Центру громадського здоров’я, впродовж
доби, 10 червня, коронавірус діагностували у 689 громадян — це фактично
антирекорд, 372 пацієнти одужали, а 21 людина не змогла побороти хворобу. Тим
часом МОЗ оприлюднило статистику приросту кількості захворювань на COVID-19 у
регіонах за два місяці — станом на 8 квітня, 8 травня та 8 червня. Найбільше
число випадків — на Буковині, 273, 2097 і 3698 відповідно, зростання — у 14
разів. Далі з таким же приростом іде столиця — 256, 1721 і 3490 заражень. Третя
Львівщина — 36, 660 та 2167, однак тут динаміка взяла гору: збільшення аж у 60
разів. На четвертому місці за кількістю — Рівненщина (44, 855 і 2071) із
приростом у 47 разів.
Вимоги послаблено ЧитатиДОСІ критерієм для виписки хворих із
COVID-19 зі стаціонарів були відсутність клінічних симптомів, а також два
поспіль негативні ПЛР-тести. Однак Міністерство охорони здоров’я змінило підхід
до зняття діагнозу. Теперішні критерії — не проявляються клінічні симптоми,
один негативний ПЛР-тест. Таким чином, число людей, котрих офіційно вважатимуть
такими, що побороли хворобу, може зрости.
Пакують валізи. Назавжди ЧитатиЄВРОСОЮЗ планує 1 липня повноцінно відкрити
кордони. Всеукраїнська асоціація компаній з міжнародного працевлаштування,
аналізуючи тенденції серед українців, прогнозує у найближчому майбутньому нову
хвилю міграції. Адже люди з огляду на стан розвитку вітчизняної економіки
починають замислюватися, де будуть працювати, жити, де і як житимуть їхні діти
та внуки. Тому, ймовірно, відбуватиметься не просто трудова міграція, щоб
заробити грошей: українці шукатимуть можливості виїхати з країни, вивезти свої
сім’ї і лишитися за кордоном назавжди.
Дороги чи врожай? Читати1 ЧЕРВНЯ «Укравтодор» заборонив рух
великовагового транспорту (маса понад 24 тонни і навантаження на вісь понад 7
тонн) автошляхами загальнодержавного значення в денну пору доби за температури
понад 28°С. Цей захід, як пояснили в держагентстві, покликаний зберегти
покриття доріг. Однак Українська зернова асоціація б’є на сполох: заборона
поширюється, зокрема, й на транспортування техніки, призначеної для проведення
сільгоспробіт та збору врожаю. Аграрії фактично не мають права транспортувати
комбайни як у світлу, так і в темну пору доби! Які це матиме наслідки для збору
збіжжя, пояснювати не треба.... Асоціація звернулася до уряду з проханням
скасувати цю заборону транспортним засобам, які здійснюють перевезення
сільгосптехніки та мають відповідний дозвіл.
Найважчим був квітень ЧитатиКАРАНТИН, мабуть, найбільше підкосив сферу
розваг і харчування — закрилися ресторани, торговельно-розважальні центри тощо
(де працюють, зокрема, багато приїжджих студентів та внутрішньоукраїнських
заробітчан із глибинок — вони втратили шматок хліба). Компанія з автоматизації
кафе, ресторанів і магазинів Poster провела дослідження й визначила, що
найважчим місяцем для закладів громадського харчування став квітень: виручка
становила лише 26% від лютневої. За чотири тижні квітня — травня падіння обігу
у невеликих ресторанів середнього і невисокого сегмента сягнуло в середньому
58%, у барів — 53%. Закусочні й кафе втратили 45% і 43% відповідно, кав’ярні —
12%. Найменші збитки в закладів, які й до карантину працювали тільки на
доставку, — всього на 4% (але такі в основному зосереджені у великих містах).
Водночас зазначається, що після послаблення карантину, в другій половині
травня, змогли повернутися до роботи 70% закладів громадського харчування.
Поки що негусто ЧитатиПРОТЯГОМ першого тижня літа банки-партнери
державної програми «Доступні кредити 5-7-9%», покликаної допомагати
підприємцям, видали 51 нову позику на загальну суму 32,6 млн грн. Фінустанови
приймають заявки на нові інструменти програми, запроваджені урядом під час
карантину (рефінансування, обігові, інвестиційні кредити виробникам медичного
обладнання). Загалом уже видано 605 кредитів на суму 381,05 млн грн. Першим,
хто отримав кошти на розвиток свого бізнесу, став екопідприємець із
Хмельницького.
|