Архів
П’ятниця,
20 вересня 2019 року

№ 74 (19721)
  Про нас
  Реклама
  Поточний номер
ico   Передплата

Шукати фразу повністю
      У номері:Добрий господарВесела світлицяНаша пошта
  • За рубежем
Найскандальніше розлучення

ЄВРОПАРЛАМЕНТ підтримав Brexit на умовах ЄС.

Докладніше...
Важливий політичний момент

БІЛОРУСЬ і США відновлюють диппредставництва на рівні послів.

Докладніше...
Оце так дірка у бюджеті

У США зафіксували найбільший за останні сім років дефіцит бюджету.

Докладніше...
«Балканський потік» в обхід України

БОЛГАРІЯ підписала контракт на будівництво трубопроводу «Балканський потік».

Докладніше...
Позачергові вибори

В ІЗРАЇЛІ відбулись другі за рік дострокові парламентські вибори.

Докладніше...
Правовий прецедент

ГРУЗІЯ. Президентка Саломе Зурабішвілі оголосила мораторій на помилування.

Докладніше...
Версія для друку          На головну

Залізничний колапс

Устина ГРЕЧАНЮК.

УСІ ЗНАЮТЬ прислів’я «Не хвалися врожаєм у полі, а тоді, як він уже в коморі». З огляду на сьогоднішні реалії, її другу частину варто було б змінити: «а як довезеш його до комори».

Останні кілька років вітчизняні хлібороби збирають рекордні врожаї зернових. Якщо і виникають проблеми під час жнив, то здебільшого через примхи небесної канцелярії. Водночас постійно збільшується кількість елеваторів і сховищ. І хоча, звичайно, їхня кількість іще недостатня, але проблема зі збереженням зібраного не є найгострішою.

Нині найбільший головний біль у сільгоспвиробників — це «Укрзалізниця», яка не може забезпечити перевезення збіжжя. Щороку із другої половини серпня аграрії просто волають про нестачу вагонів і локомотивів. Усі прем’єри так само із року в рік обіцяють вирішити цю проблему, але…

Цьогорічні жнива не виняток. За інформацією голови Української аграрної конфедерації Леоніда Козаченка, «Українська залізниця» вкотре перебуває на межі колапсу, Південно-Західна залізниця майже зупинила перевезення збіжжя. «У фермерів через це не купляють зерно. Бо його не можна доправити в порти, — наголошує він. — Нині аграрії через транспортний колапс на залізниці втрачають по 800 гривень на тонні. Сільгоспвиробники у цьому сезоні готові продавати близько 55 мільйонів тонн збіжжя. На три мільйони більше, ніж торік. Однак чим вивозити вирощене?»

Про критичну ситуацію говорить і голова Асоціації власників вагонів Олександр Криворучко. Не вистачає локомотивних бригад, вантажних вагонів, локомотивів. Тим часом керівництво «Укрзалізниці», як і зазвичай, заявляє, що «не може нічого зробити», і звітує про… закупівлю пластикових склянок і вишиванок.

Утім, за словами Леоніда Козаченка, ще не пізно «шукати по всьому світу хоча б в оренду локомотиви, яких украй не вистачає». Але, на жаль, важелів упливу на державного монополіста із залізничних перевезень у аграріїв немає.

Версія для друку          На головну
  • З повідомлень інформагентств
Не бійтесь інопланетян
Читати
Ринку хочеться не всім
Читати
Звільнили голову УIНП
Читати
Виявляється, жити стало краще
Читати
Фіксуватимуть прилади
Читати
Папір — учорашній день
Читати
Старт нічогенький
Читати





При використанні наших публікацій посилання на «Сільські Вісті» обов’язкове