Архів
Вівторок,
13 листопада 2018 року

№ 87 (19634)
  Про нас
  Реклама
  Поточний номер
ico   Передплата

Шукати фразу повністю
      У номері:Соняшник
  • За рубежем
Проблемне розлучення

ВЕЛИКА БРИТАНІЯ. Прем’єр-міністр Тереза Мей скасувала екстрене засідання уряду щодо Brexit.

Докладніше...
Втрачають позиції

СЛОВАЧЧИНА. На місцевих виборах правляча партія зазнала поразки.

Докладніше...
Відносини поліпшуються

ДВІ КОРЕЇ почали процес ліквідації прикордонних постів.

Докладніше...
Прийом біженців по-новому

ІТАЛІЯ. Сенат підтримав антиміграційний закон.

Докладніше...
Політичне «газове питання»

ПОЛЬЩА остаточно погодила і підписала довгостроковий контракт на постачання газу зі США.

Докладніше...
Хусити проти сунітів

ЄМЕН. У Ходейді поновилися сутички між прихильниками уряду і повстанцями.

Докладніше...
Вчителі не прийшли на уроки

НОВА ЗЕЛАНДІЯ. Шкільні вчителі вдалися до першого за останні 20 років загальнонаціонального страйку.

Докладніше...
Версія для друку          На головну
  • Запитання — відповідь

Як правильно оформити звернення?

«Підкажіть, будь ласка, як правильно оформити скаргу до райдержадміністрації, щоб її не повернули нерозглянутою».

Світлана Полтавець.

смт Нова Галещина Козельщинського району

Полтавської області.

 

ВІДПОВІДНО до Закону України «Про звернення громадян» (далі Закон) у зверненні (скарзі, заяві) має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Письмове звернення повинно бути підписане заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також потрібно зазначити електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також можна надіслати з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через 10 днів від дня його надходження.

Згідно зі статтею 8-ю Закону, письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Не розглядаються також й повторні звернення одним і тим самим органом від одного й того самого громадянина з одного й того самого питання, якщо перше вирішено по суті, а також ті скарги, які подані з порушенням термінів, та звернення осіб, визнаних судом недієздатними.

Рішення про припинення розгляду такого звернення приймає керівник органу, про що повідомляється особа, яка подала звернення.

Згідно із Законом звернення розглядаються і вирішуються у термін не більш як один місяць від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, — невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання. Якщо за місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 днів.

Передбачено, що скарга на дії чи рішення органу державної влади, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, об’єднання громадян, засобів масової інформації, посадової особи подається у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі відсутності такого органу або незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням — безпосередньо до суду.

До скарги додаються наявні у громадянина рішення або копії рішень, які приймалися за його зверненням раніше, а також інші документи, необхідні для розгляду скарги, але тільки ті, які, відповідно, стосуються питання.

Органи державної влади, місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, об’єднання громадян, посадові особи розглядають звернення громадян, не стягуючи плати.

Громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов’язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

Військовослужбовці, працівники органів внутрішніх справ і державної безпеки, а також особи рядового і начальницького складу Державної кримінально-виконавчої служби України мають право подавати звернення, які не стосуються їх службової діяльності.

Особи, які не є громадянами України і законно перебувають на її території, мають таке ж право на подання звернення, як і громадяни України, якщо інше не передбачено міжнародними договорами.

Підготувала
Лариса ПИЛИПЕНКО.

 

Версія для друку          На головну
  • З повідомлень інформагентств
«Заспокоїли»
Читати
Відставка не на часі
Читати
Гроші — на дороги
Читати
Аби отримали зароблене
Читати
Бояться відповідальності
Читати
Головне — знання
Читати
Єдина допомога законна
Читати






При використанні наших публікацій посилання на «Сільські Вісті» обов’язкове